Există o tendinţă tot mai accentuată în rândul tinerilor din întreaga lume de care cu siguranţă ai auzit: aceea de a renunţa treptat la serviciile financiare clasice şi de a încerca produse sau aplicaţii noi. Pentru a face, spre exemplu, un transfer de bani sau pentru a economisi.

De ce se întâmplă acest lucru?

Motivele sunt complexe, iar instituţiile financiare trebuie să ţină cont de acest trend dacă vor să îşi păstreze clienţii din noua generaţie.

Pentru mileniali, generaţia de tineri cu vârste cuprinse între 20 şi 35 de ani, tehnologia nu mai este un instrument, ci a devenit un stil de viaţă: 68% dintre europenii din această categorie de vârstă folosesc online banking-ul. Ei sunt mai deschisi la ideea de a adopta obiceiuri noi şi îşi duc o mare parte din viaţă online, având un control mai mare asupra modului în care companiile fac business.

mai mult la : www.volt.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here